Online étel rendelés és ebéd házhozszállítás
Budapest területén és vonzáskörzetében.
Az ebéd házhozszállítás minden munkanap 7 és 13 óra között történik.
Tel: 06 1 401 4444

Segítség az internetes ebédrendeléshez

 

Hogyan zajlik a regisztráció?
A regisztráció során az alábbi adatokat kell megadnia:

* Cégnév/Név

* Név

* Szállítási cím

* Telefonszám

* e-mail cím

* Megjegyzés (a szállítás könnyebb és gyorsabb teljesíthetőségének érdekében)
 

Amennyiben Ön korábban már rendelt tőlünk, és ismeri az ügyfél-azonosítószámát kérjük ezt is írja be (ha erre nem emlékszik, akkor hagyja üresen ezt a mezőt). A regisztrációját automatikus e-mailekben visszaigazoljuk.

 

vissza a tetejére

Hogyan zajlik az online ebédrendelés?
Ha még nem regisztrált, akkor az első ebédrendelés előtt regisztrálnia kell.
A regisztráció után, az Ön személyes profilja már tartalmaz egy szállítási címet is. Belépés után, már csak ki kell választania, hogy melyik hétre szeretne rendelni vagy lemondani.
Ezt követően már csak be kell írnia értelemszerűen, hogy melyik napra, melyik ételből hány adagot szeretne rendelni. Ha már előzőleg volt rendelése, akkor belépés után ezt látni fogja, így könnyedén tud módosítani. Akár rárendel, akár lemond ételekt, az előzőleg már leadott rendelések nem fognak duplázódni. Ez az Ön webshopja, ahol mindig látja az aktuális állapotot.
A Tovább gomb megnyomása után még egyszer leellenőrizheti, hogy helyesen töltötte ki az adatokat, és valóban azokat az ételeket rendeli meg, amelyeket szeretne.
A rendelés végén Ön e-mailes visszaigazolást kap a megrendelt ételekről. A visszaigazolás beérkezésének ideje hálózat- és szolgáltatófüggő, általában pár percen belül megérkezik.

 

vissza a tetejére

vissza a tetejére

Korábban már regisztráltam, de elfelejtettem a belépési adataimat. Hogyan tudhatom meg a ezeket?
Az Ön regisztrációja nem veszti érvényét, akkor sem, ha huzamosabb ideig nem lép be vele a rendszerbe. Amennyiben még él az az e-mail cím, amit regisztrációkor megadott, akkor az "Elfelejtettem a jelszavam" gomb megnyomása után rendszerünk elpostázza a regisztrációkor megadott e-mail címre az Ön felhasználónevét és jelszavát. Amennyiben Ön már nem rendelkezik azzal az e-mail címmel, akkor kérjük, regisztráljon újra.

 

vissza a tetejére

A korábban regisztrált szállítási címem megváltozott. Hogyan tudom módosítani az adatokat?
Bármikor módosíthatja online a szállítási adatait, de következő szállítási napra csak előző nap 15:00-ig.  Ha kérdése van, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1-236-5570-es telefonszámon!

vissza a tetejére

Mit jelent a menü ár?
Azon megrendelőink számára, akik nem kívánnak különösebben bajlódni az ételek összeválogatásával, 5 menü áll rendelkezésükre, amelyeket az általános közízlésnek megfelelően válogattunk össze. A menü ár általában 10%-os kedvezményt tartalmaz.

vissza a tetejére

vissza a tetejére

Meddig lehet leadni a rendelést/lemondást?
Hétfőre vonatkozó ételét interneten legkésőbb előző hét vasárnap 12:00-ig, telefonon előző hét pénteken 16:00-ig,
Más munkanapok esetében: Telefonon és interneten is előző munkanap 13:00-ig

 

vissza a tetejére

Mikor kell kifizetni a megrendelt ételeket?
Megrendelését kérjük mindig az első tárgyheti szolgáltatási napon (azaz a tárgyheti első étel házhoz szállítás napján) fizesse ki.

vissza a tetejére

 

Milyen fizetési eszközöket fogadnak el?
Az ebédrendelés értékét rendezheti:

  • Készpénzzel
  • Étkezési utalványokkal:
    Ticket Restaurant étkezési jegy, Sodexho Pass étkezési jegy, Enni Kék étkezési jegy
  • Átutalással (heti 15000 Ft rendelési érték felett, a megrendelő kérésére, egyedi elbírálás alapján. Az átutaláshoz aláírt átutalásos szerződés szükséges)
  • Erzsébet utalvány
  • Posta étkezési jegy
  • SzéP kártya
  • Bankkártya
Lemondásra a kiszállítást megelõzõ nap 13:00-ig van lehetõség.

vissza a tetejére

Mikor történik a megrendelt ebéd házhoz szállítása?
Az ételek kiszállítása minden munkanap 07:00-13:00 óra között történik, az ezen időintervallumon belüli, Önnek megfelelő időpontot kérjük a szállítóval egyeztesse! 14 óra után már nincs kiszállítás!

vissza a tetejére

Kérhetem hétvégére is az étel házhozszállítást?
Nem, ebéd házhoz szállítás szolgáltatásunk csak munkanapokon érhető el (kivéve a munkaszüneti napokat).

vissza a tetejére

Délelőtt nem mindig tartózkodom otthon, de szeretnék rendelni, mit tegyek?
Ebben az esetben kérjük, az első megrendelés leadásakor egyeztessen a Területi Képviselővel, hogy milyen módon tudja megoldani (pl.: szomszédhoz beadja, kapukulcsot kap, stb.).

vissza a tetejére

A rendelésemből a hét egy napján máshova kérném az ebédet, megoldható-e?
Természetesen megoldható, amennyiben a másik cím is a szállítási területünkre esik. Kérjük ilyen jellegű igényeit legkésőbb a szállítást megelőző nap 12 óráig írásban jelezze, a módosított szállítási cím pontos megadásával. Ezt interneten, telefonos Ügyfélszolgálatunkon vagy a Területi Képviselőjénél teheti meg.

vissza a tetejére

Miben szállítják az ételeket?
Az ételeket egyszer használatos, mikrózható, az OÉTI által engedélyezett dobozokban szállítjuk.

vissza a tetejére

Hidegen vagy melegen szállítják az ételeket? 
Az ételeket hidegen szállítjuk az Európai Unió minőségbiztosítási rendszerének (HACCP) figyelembevételével és betartásával.

vissza a tetejére

Mit jelent a HACCP mozaikszó?
= Veszélyelemzés Kritikus Ellenőrzési Pontok Lényege: Nemzetközileg elfogadott, szisztematikus, megelőző jellegű módszer, az élelmiszerek biztonságának megteremtésére. A technológiai folyamat egészét figyelembe véve azonosítani kell a lehetséges veszélyeket. Meg kell állapítani, melyek ezek közül az élelmiszerbiztonsági szempontból kritikus pontok, majd szabályozási (felügyelő és helyesbítő) módszert kell kidolgozni rájuk. A rendszer működését folyamatosan igazolni kell. A nyomon követhetőséghez rendszeres dokumentálásra van szükség.

vissza a tetejére

Használnak-e tartósítószereket, adalékanyagokat?
Nem használunk sem tartósítószert, sem adalékanyagokat. Az általunk alkalmazott gyorshűtéses technológiai rendszer kiváltja ezen anyagok alkalmazását.

vissza a tetejére

Mikor készülnek az ételek?
Az alapanyagok előkészítése a szállítási napot megelőző éjszaka kezdődik, és hajnalra készülnek el az ételek, hogy az Ön asztalára a lehető legfrissebben kerüljenek.

vissza a tetejére

Hová fordulhatok a minőségi panaszommal?
Az esetleges minőségi panaszait kérjük, mindenképpen azonnal jelezze a Területi Képviselőnek, vagy telefonos ügyfélszolgálatunknak, hogy a problémát mielőbb orvosolhassuk. Kérjük, amennyiben lehetséges, a kifogásolt ételt juttassa vissza hozzánk, hogy ezáltal is pontosabb képet kapjunk a panaszról.

vissza a tetejére

További kérdése van, melyre nem kapott választ?
Kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Repeta menü vállalja, hogy az ügyfeleirõl birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, azokat harmadik fél részére nem adja ki

 
 

vissza a tetejére